Korrika Txikia

By | abril 6, 2017

Astigarragan, 2017ko apirilaren 6an

Kaixo:

Dakizuen bezala, asteartean ikasle batzuek parte hartu zuten, herriko beste eragileekin batera, Otxandiotik atera eta Iruñean amaituko den Korrikaren edizio honetan. Datorren ostiralean, ordea, Korrika Txikia ospatu nahi dugu eskolako ikasle guzti-guztiek parte hartu ahal izateko. Como sabéis, el martes participamos en la Korrika 20 (LH1-6). El próximo viernes queremos  celebrar la Korrika Txikia con la participación de todo el alumnado de la escuela
Horrela, goizean HH 2 urteko ikasleak (LH 4koek lagunduta) eta LH 1ekoak (arratsaldean igerilekuan daude) aterako dira eskolatik frontoira, 10:30ean. Arratsaldean, beste guztiak. Ikastalde bakoitza kamiseta kolore berdinarekin etortzea komeni da, honela: Así, a la mañana el alumnado de HH 2 (con la ayuda de LH 4) y LH 1 (a la tarde están en la piscina) saldrán de la escuela al frontón a las 10:30. A la tarde, todos los demás. Conviene que cada grupo venga con la camiseta del mismo color:
2 urte / LH4      GORRIZ 3 urte / LH5      BERDEZ

4 urte / LH2      ZURIZ

5 urte / LH 3     URDINEZ LH1 / LH6         BELTZEZ
Arratsaldeko 15:30ean abiatuko da eskolatik aurreneko ikastaldea eta honako ibilbidean zehar gehitzen joango zaizkio ikastalde guztiak: El primer grupo saldrá a las 15:30 horas desde la misma escuela y poco a poco se le irán sumando todos los grupos en el siguiente recorrido:

Eskola, Foru Enparantza, Kale Nagusia, Galtzaur,
Lanberri, Pelotari, berriro Nagusira sartu eta eskolaraino

Amaieran, aurtengo Korrikaren abestiaren doinuaz dantzatuko dugu eskolako jolastokian. Al finalizar, bailaremos la canción de la Korrika en el patio de la escuela.
Ekitaldi horrekin, bide batez, 2. hiruhileko hau amaituko dugu eta oporrei hasiera emango diegu apirilaren 24ra arte. Con este acto daremos por finalizado el 2º trimestre y comenzaremos las vacaciones hasta el 24 de abril.
Gogoratu beheko solairuko gakoetan galdutako edo ahaztutako arropak daudela. Hauek jasotzeko azken eguna ostirala, apirilak 7, izango da. Eskolan geratzen direnak Caritasera eramango ditugu. Recordad, en los percheros del primer piso hay ropa que se ha encontrado en este trimestre. Podréis recogerla hasta el viernes dia 7. La ropa que se quede en la escuela la llevaremos a Cáritas.

Opor onak izan ditzazuela, apirilaren 24ra arte!